Selecteer een pagina

Webwinkel contact & service

Heeft u een vraag over onze producten? Of heeft u hulp nodig bij kwesties over uw aankoop, garantie en voorwaarden? Neem gerust contact met ons op.

Bestelproces
  Na het plaatsen van een product in onze winkelwagen kunt u heel makkelijk OF bestellen OF uw winkelwagen aanpassen. Op iedere pagina ziet u onze winkelwagen met het aantal producten verschijnen. Mocht u naar de winkelwagen toe willen klikt u op de winkelwagen. In de winkelwagen vind u al de producten die u heeft geplaatst onder elkaar verschijnen. Een gemakkelijk overzicht van al uw producten, inclusief prijs. Via het kruisje kunt u producten verwijderen en als u meer als 1 product van hetzelfde wilt bestellen kunt u dit makkelijk wijzigen. Links onder de producten kunt u ook mocht u een kortingscode hebben deze invoeren. Ook komt u een vak tegen waarin de keuzes staan voor het verzenden of ophalen van uw bestelling. Is uw winkelwagen naar tevredenheid kunt u links onderaan de winkelmand de knop vinden met doorgaan naar afrekenen. Door op de knop doorgaan naar afrekenen te klikken komt u uit bij onze gegevens pagina.  Hier volgt het invullen van u persoonsgegevens, welke wij nodig zullen hebben om over te kunnen gaan tot het verzenden van uw bestelling. Indien u speciale wensen heeft kunt u deze doorgeven via het notitieveld. Op deze pagina ziet u nogmaals een overzicht van de door u bestelde artikelen. Bovenin de pagina word u eraan herinnerd om een eventuele kortingscode in te vullen. Na alles doorgenomen te hebben gaan we over op de keus van betaling van u bestelling. [Laat hier de betaalmethodes zien die uw winkel betreft, zie document betalen] Om de bestelling af te maken is het verplicht om aan te geven onze algemene voorwaarden gelezen te hebben, dit vinden wij wel zo fijn. Voor ons maar zeker voor u als klant. Duidelijkheid, openheid is een goede basis om de bestelling af te ronden. Dit doet u door op de knop bestelling plaatsen te klikken. LET OP! Deze knop maakt u bestelling definitief.  
Betalen
  Bij Duivenarts kunt u op de volgende manieren betalen:   Vooruitbetaling:  Maak het verschuldigde bedrag inclusief verzend- en administratiekosten en zonder korting of compensatie over op [Betaalgegevens klant] Vergeet niet uw “Ordernummer” bij beschrijving te plaatsen. De bestelling wordt niet verzonden vooraleer wij de betaling ontvangen hebben.   Paypal: PayPal is een gratis en online betaalservice, waarmee u veilig, gemakkelijk en snel kunt betalen.   iDEAL: wilt u  snel, betrouwbaar en efficiënt  afrekenen kiest u betaaloptie  iDEAL. iDEAL is een online betaalmiddel, waarmee u kunt betalen via uw eigen bank.   Contant betalen bij ophalen:     Keus 1: Heeft u de keus gemaakt om uw bestelling te komen ophalen? Dan kunt u de keus maken deze vooraf over te maken of contant te betalen bij het afhalen van uw bestelling. Gelieve er rekening mee te houden dat wij geen fysieke winkel hebben en daarom ook geen wisselgelden in huis hebben. Instructies volgen na het maken van uw keus.] Keus 2: Heeft u de keus gemaakt om uw bestelling te komen ophalen? Gelieve er rekening mee te houden dat wij geen fysieke winkel hebben en daarom ook geen wisselgelden in huis hebben. Instructies volgen na het maken van uw keus.]    
Levering
  De meeste bestellingen worden verzonden via Sendcloud. Wij proberen *bestellingen die betaald zijn vaak nog dezelfde werkdag te verzenden.   Levertijd: [Kies jou levertijd in dagen] werkdagen ( Na ontvangst van betaling ) Houd rekening met weekeinden, feestdagen en vakantieperiodes. PostNL bezorgd brievenbuspost van dinsdag t/m zaterdag.   Duivenarts hanteert vaste prijzen voor verzending.   Brievenbus post in Nederland zonder track and trace code. Je hoeft niet speciaal thuis te zijn om het pakketje te ontvangen. Kosten: € 6,95 Gratis vanaf € 100,-   Brievenbus pakje met een track and trace code. Net als bij brievenbus post hoef je niet speciaal thuis te blijven, maar het pakketje is wel traceerbaar door een unieke Track and Trace code. Kosten: €3.95,- Gratis vanaf € 100€   Pakketpost met track and trace code. [Informatie over jou verzendservice] Levering verloopt via de postbode of pakket bezorgen van [leveringsdienst]. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.   Bestellingen kunnen ook worden opgehaald. Ophalen kan echter alleen op afspraak. Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een mail met, een ophaal voorstel en de adresgegevens waar je de bestelling kunt ophalen. Kosten: Gratis   Verzending naar België, verzonden via PostNL. Om de kosten zo laag mogelijk te houden hebben we gekozen voor een pakket zonder track and trace. Kosten: €11,-   Wij streven ernaar om uw bestelling altijd in één zending te bezorgen. Natuurlijk zorgen wij ervoor dat uw bestelling altijd netjes is verpakt zodat de door u bestelde producten niet kunnen beschadigen tijdens het transport. [[Indien van toepassing] Uw bestelling zal afhankelijk van het formaat worden verzonden als brievenbuspost of pakketpost.] Nadat uw bestelling is verzonden krijgt u een mail van ons. Uw bestelling zal [Kies levertijd] worden bezorgd.   * Duivenarts doet haar uiterste best om de Overeenkomst zo spoedig mogelijk na te komen en in het kader daarvan de Producten zo spoedig mogelijk aan de Klant te leveren. Indien Duivenarts een termijn voor levering heeft opgegeven is deze slechts een indicatie en bindt de genoemde termijn Duivenarts niet. Indien de levering vertraging oploopt, om welke reden dan ook, zal Duivenarts de Klant hiervan in kennis stellen.      
Garantie
  Alle verkochte producten vallen onder de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat u, als consument, er in alle redelijkheid van mag verwachten. Duivenarts is niet aansprakelijk voor schade, direct of indirect, die de klant lijdt als gevolg van het gebruik van een Product, tenzij de Klant bewijst dat de schade is ontstaan door opzet of bewuste roekeloosheid van Duivenarts. Duivenarts is niet aansprakelijk voor schade, direct of indirect, die de klant of enige derde lijdt als gevolg van het feit dat een door Duivenarts geleverd Product niet gebruikt kan worden, tenzij de Klant bewijst dat de schade is ontstaan door opzet of bewuste roekeloosheid van Duivenarts.

Defect product ontvangen?

Wanneer een product dat u op onze website heeft besteld, defect bij u is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een vervangend product en sturen dat kosteloos naar u op. Verkeerd product ontvangen? Mocht u een onjuist product ontvangen, dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. De kosten voor een eventuele retourzending en voor de verzending naar u toe zijn vanzelfsprekend  voor rekening van Duivenarts.   Klantenservice Mocht u vragen of opmerkingen hebben over onze dienstverlening of producten dan kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn te bereiken op verschillende manieren. Via e-mail info@dierenkliniek-othene.nl of een van onze contactformulieren. Telefonisch op het nummer: 0115-696940 Bereikbaar op kantooruren. Duivenarts helpt u graag verder om te komen tot een passende oplossing.

Herroepings recht
  Is uw bestelling niet helemaal wat u ervan had verwacht? U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Vul online het *retour formulier in of laat ons via een andere weg weten dat u een retour melding heeft. Let op! Zonder aanmelding van jou retour recht kunnen wij de retour melding niet in behandeling nemen! U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Wanneer een bestelling gedeeltelijk retour komt zullen de kosten van deze artikelen verwerkt worden en exclusief verzendkosten aan u worden gecrediteerd . Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd te worden. Let op! NIET Identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Wanneer een bestelling gedeeltelijk retour komt zullen de kosten van deze artikelen verwerkt worden. * [contact-form][contact-field label=”Naam” type=”name” required=”true” /][contact-field label=”E-mailadres” type=”email” required=”true” /][contact-field label=”Website” type=”url” /][contact-field label=”Bericht” type=”textarea” /][/contact-form]  
Privacy beleid
  Deze pagina is voor het laatst aangepast op 15-02-2018 Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken. Dit privacybeleid is van toepassing op de diensten van Duivenarts, u dient zich ervan bewust te zijn dat Duivenarts, niet verantwoordelijk is voor het privacybeleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan het privacy beleid te accepteren. Duivenarts, respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Ons gebruik van verzamelde gegevens Gebruik van onze diensten Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Duivenarts, of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken. Communicatie Wanneer u een e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Duivenarts, of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken. Cookies Wij verzamelen gegevens voor onderzoek om zo een beter inzicht te krijgen in onze klanten, zodat wij onze diensten hierop kunnen afstemmen. Deze website maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandjes die op uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde informatie over uw gebruik van de website kan worden overgebracht naar eigen beveiligde servers van Duivenarts, of die van een derde partij. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, om rapporten over de website-activiteit op te stellen en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik. Doeleinden We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid tenzij we van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen. Derden De informatie wordt niet met derden gedeeld met uitzondering van webapplicaties welke wij gebruiken ten behoeve van onze webwinkel. Deze gegevens zullen enkel gebruikt worden ten behoeve van het doel van de betreffende applicatie en zullen niet verder verspreid worden. Verder kan in enkele gevallen de informatie intern gedeeld worden. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren. Veranderingen Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen. Keuzes voor persoonsgegevens Wij bieden alle bezoekers de mogelijkheid tot het inzien, veranderen, of verwijderen van alle persoonlijke informatie die op moment aan ons is verstrekt. Aanpassen/uitschrijven dienst nieuwsbrief Onderaan iedere mailing vindt u de mogelijkheid om uw gegevens aan te passen of om u af te melden. Aanpassen/uitschrijven communicatie Als u uw gegevens aan wilt passen of uzelf uit onze bestanden wilt laten halen, kunt u contact met ons opnemen. Zie onderstaande contactgegevens. Cookies uitzetten De meeste browsers zijn standaard ingesteld om cookies te accepteren, maar u kunt uw browser opnieuw instellen om alle cookies te weigeren of om aan te geven wanneer een cookie wordt verzonden. Het is echter mogelijk dat sommige functies en services, op onze en andere websites, niet correct functioneren als cookies zijn uitgeschakeld in uw browser. Vragen en feedback We controleren regelmatig of we aan dit privacybeleid voldoen. Als u vragen heeft over dit privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen: Dierenkliniek-Othene Otheensedreef 1 4533 PH Terneuzen 0115-696940 info@dierenkliniek-Othene.nl
x

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

I accept I decline Privacycentrum Privacy-instellingen